Promocyjny plan abonamentowy NIELIMITOWANE STACJONARNE

Abonament

bezpłatne, nielimitowane połączenia lokalne, strefowe, międzystrefowe

44,00 zł z VAT

Opłaty za połączenia:

Opłaty za połączenia:

  • lokalne i strefowe* opłata za 60 sek. we wszystkie dni tygodnia - całą dobę 0 gr
  • międzystrefowe opłata za 60 sek. we wszystkie dni tygodnia - całą dobę 0 gr
  • do krajowych sieci komórkowych opłata za 60 sek. we wszystkie dni tygodnia - całą dobę 25 gr
  • do numerów 26x opłata za 60 sek. we wszystkie dni tygodnia - całą dobę - 0 gr

Telefon stacjonarny

Telefon stacjonarny to najlepszy sposób na wygodną i skuteczną komunikację. Korzystając z telefonu stacjonarnego zawsze jesteś w zasięgu, bezproblemowo zamawiasz usługi i różnorodne towary. Szeroki wybór planów abonamentowych zapewnia Ci możliwość dopasowania oferty do Twoich potrzeb. Wybierz jeden z planów i rozmawiaj taniej.

Telefon stacjonarny to najwyższa jakość połączeń telefonicznych, z telefonem stacjonarnym zawsze jesteś w zasięgu.

Zapraszamy do skorzystania z oferty naszych usług telefonicznych.

Usługi podstawowe

Główną działalnością Telefonów Podlaskich S.A. jest świadczenie usług telekomunikacyjnych na terenie powiatu sokołowskiego. Aparaty telefoniczne użytkowników mogą być podłączone do:

– tradycyjnej sieci telefonicznej PSTN,
– sieci ISDN,

Spółka świadczy także usługi związane z dostępem do sieci internetowej. Dostęp realizowany jest za pośrednictwem:

– usługi SOKOLNET wykorzystującej technologię FTTH, xDSL.

Przekazywanie wywołań

Usługa ta jest dostępna w trzech wariantach:
1) przekazywanie natychmiastowe – rozmowy przychodzące kierowane są automatycznie na wcześniej ustalony numer

2) przekazywanie przy zajętości – rozmowy przychodzące kierowane są na wcześniej ustalony numer gdy Abonent jest w stanie rozmowy

3) przekazywanie przy braku odpowiedzi – jeżeli w określonym czasie (np. 30s.) nie odbierzemy telefonu nastąpi przekierowanie rozmowy przychodzącej na wcześniej ustalony numer.

Abonent ponosi koszt połączenia między jego numerem, a numerem, na który rozmowa jest przekierowana.

Połączenia oczekujące

Gdy Abonent oczekuje na pilny telefon, a jednocześnie chce prowadzić inną rozmowę, to usługa ta okazuje się bardzo pomocna. W trakcie prowadzonej rozmowy słyszalne są krótkie sygnały dźwiękowe informujące o nowym połączeniu przychodzącym.
Abonent może zawiesić dotychczasową rozmowę (połączenie nie jest przerywane), odebrać nowe połączenie, a następnie wrócić do wcześniej prowadzonej rozmowy.

Teletaksa

Abonent posiadający licznik połączeń lub aparat z licznikiem (np. SIEMENS – Euroset 821) może otrzymywać sygnały taryfikacyjne 16 kHz. Pozwala to na kontrolę faktycznego (zgodnego z taryfikacją centrali) kosztu połączeń.

Ograniczenie połączeń

Oferujemy dwa podstawowe rodzaje ograniczenia połączeń wychodzących w ruchu automatycznym:
1) stałe – Abonent uzgadnia w Biurze Obsługi Klienta jakie połączenia mają być niedostępne z jego stacji telefonicznej.

2) z kodem – Abonent uzgadnia w Biurze Obsługi Klienta jakie połączenia mają być niedostępne z jego stacji telefonicznej po aktywacji ograniczenia. Po wprowadzeniu kodu usługi oraz kodu osobistego ograniczenie jest dezaktywowane (nie ma ograniczeń).

Połączenia trójstronne

Ta usługa umożliwia jednoczesne połączenie telefoniczne trzech abonentów. Obie osoby, do których dzwoni użytkownik usługi mogą rozmawiać ze sobą.
Rozłączenie się w trakcie rozmowy jednego z abonentów, nie powoduje naruszenia drugiego połączenia. Użytkownik usługi może również dokonać przekazania rozmowy przychodzącej. Więcej informacji można uzyskać w Biurze Obsługi Klienta.

Automatyczne budzenie

Za pomocą klawiatury własnego aparatu Abonent może zamówić sobie budzenie (kilka ) na najbliższą dobę. O zadeklarowanej godzinie centrala wykona budzenie.
Jeśli w czasie trwania pięciu dzwonków nie zostanie podniesiona słuchawka aparatu, to centrala ponowi budzenie po kolejnych pięciu minutach.

Skonaktuj się z nami

ZAMÓW ON-LINE

Zamówienie usług świadczonych przez Telefony Podlaskie S.A.

NAPISZ DO NAS

Kontakt z Biurem Obsługi Klienta

MAPA DOJAZDU

Sprawdź jak do nas trafić

ZGŁOŚ PROBLEM

Zgłaszanie problemów technicznych

Paczka Internet Światłowód I Telewizja I Telefon

INTERNET – TELEWIZJĄ – Telefon
Kwota abonamentu uwzględnia rabat za e-fakturę (-5 zł/m-c)
i rabat za zgodę marketingową (-5 zł/m-c).

90.99 zł / miesięcznie

Skip to content