FAQ
Co to jest e-faktura?
E-faktura – jest bezpłatną, wygodną i szybką formą dostarczania faktury w formie elektronicznej na Twój adres e-mail. E-faktura jest zawsze w Twoim zasięgu, z e-fakturą żyjesz wygodniej.
Faktura elektroniczna, zgodnie z zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2004 r. nr 54, poz. 535 z późn. zm.), posiada dokładnie taką samą moc prawną jak jej papierowy odpowiednik. Za pomącą e-faktury można rozliczać się z Urzędem Skarbowym (np. z tytułu ulgi internetowej) tak samo jak przy użyciu faktury papierowej.
Jak zamówić e-fakturę?
Żeby zamówić e-fakturę należy wypełnić oświadczenie (dostępne na www.telefonypodlaskiesa.pl/Do pobrania/Druki wniosków lub w Biurze Obsługi Klienta) i dostarczyć osobiście do Biura Obsługi Klienta lub przesłać na adres, Telefony Podlaskie S.A., ul. Wolności 44, 08-300 Sokołów Podlaski.
Jak zgłosić usterkę?
Usterkę w funkcjonowaniu usługi można zgłaszać pod numerem 25 787 00 00 w dni robocze w godzinych 8:00-16:00, w pozostałym czasie numer 25 787 00 00 jest obsługiwany przez automatyczny system przyjmowania zgłoszeń.
Usterkę można zgłosić również przez formularz Zgłaszania uszkodzeń dostępny na stronie głównej.
Jak skonfigurować router ADSL?
- Przed zmianą konfiguracji należy zadzwonić na numer 25 787 00 00, w godzinach 9:00 – 16:00, w celu przeprowadzenia analogicznych zmian po stronie operatora. Należy podać swój numer telefonu/usługi.
- Konfiguracja routera ADSL nie może być udostępniona osobom trzecim.
- Spółka Telefony Podlaskie nie udostępnia dotychczas używanych haseł dostępu do routera i PPPoE. Aby abonent mógł samodzielnie konfigurować router ADSL skonfigurowany wcześniej przez Spółkę Telefony Podlaskie musi przywrócić ustawienia fabryczne w routerze.
- W routerze lub komputerze wpisać adresy DNS: 194.204.152.34 i 194.204.159.1
- W routerze wybrać WAN i ustawić otrzymane parametry konfiguracyjne:
– vpi – 3
– vci – 33
– encapsulation – PPPoE LLC
– username – otrzymane przy zawieraniu umowy
– password – otrzymane przy zawieraniu umowy
– automatic reconect lub always on – wybrać - W routerze w LAN lub komputerze wpisać adresy DNS: 194.204.152.34 i 194.204.159.1
- W menu routera ADSL Configuration:
– User Selected – ustawić
– Annex A – ustawić
– SRA – wyłaczyć - Zapisać ustawienia.
- Tak skonfigurowany router jest gotowy do pracy. Sprawdzić konfigurację poprzez uruchomienie przeglądarki internetowej i otwarcie dowolnej strony WWW.